Byli jste se někdy podívat na spanilé jízdě veteránů? Máme tím na mysli zorganizované jízdy starých vozidel v rámci uzavřeného okruhu, aby bylo zřejmé, jak působivý je pohyb těchto historických skvostů v terénu, což pak osloví okolní diváky. Jízdy veteránů probíhají s velkým nadšením a těší se obrovskému zájmu pozorovatelů už jen z pouhé nostalgie, a vidět znovu na silnici Trabant 601 nebo dokonce vůz Škoda 1000 MB, to proslulé „Embéčko“, je něco skutečně raritního a výjimečného.
Napadlo vás někdy zamyslet se nad tím, co takový majitel veteránu vlastně musí absolvovat? Že musí v první řadě dbát o výborný technický stav svého miláčka, a že to není vůbec jednoduché? Postarat se o odborný servis obnáší nejen technické znalosti, ale i schopnost poradit si s něčím ne zrovna obvyklým. Nemůžete zkrátka jen tak zajít do autoservisu a svěřit vozidlo mechanikům, musíte mít k ruce někoho zdatného a šikovného, a to není jen tak.
Šikovný mechanik musí zvládnout i práce nepříliš populární, například svařování plamenem nebo elektrickým obloukem, ohýbání plechu a klempířské práce a také čištění jednotlivých součástek a dílů ve speciálním mycím boxu. Mycí stůl je vlastně jakási uzavřená krabice, v níž se tlakem tekutiny a čisticího prostředku odstraňují usazené nečistoty, které by nebylo jinou metodou možno odstranit. Anebo bylo, ale velmi náročným způsobem. Čisticí proces navíc probíhá v uzavřeném prostoru, což nemá nepříznivý vliv na své okolí.
Mycí stoly slouží k čištění všech kovových dílů, a to nejen pro automobilový průmysl, ale pro jakékoli jiné aplikace, například pro cykloservisy, půjčovny nářadí a sportovních potřeb, údržbáře, zámečníky a automechaniky v běžných autoservisech, zkrátka všude, kde se setkáváme se silně znečištěnými kovovými předměty od šmíru, oleje, mazutu, prachu a všech dalších organických i anorganických hmot.